czwartek, 3 kwietnia 2014

Racuszki twarogowe z konfiturą

Macie ochotę na coś słodkiego? Mam dla Was propozycję na smakowity podwieczorek. Racuszki kojarzą mi się z czasami kiedy byłam małym bąbelkiem;p

Niedawno dostałam propozycję współpracy od firmy Wieluń. Zgodziłam się przetestować ich twarożki.
Z twarożku kanapkowo-sernikowego Mój Ulubiony zrobiłam delikatne racuszki twarogowe, idealne z konfiturą.




Składniki:

20 dag twarożku kanapkowo-sernikowego Mój Ulubiony Wieluń
2 jajka (żółtka osobno od białek)
cukier waniliowy
1 czubata łyżka cukru
0,5 szklanki mleka
20 dag mąki
0,5 łyżeczki proszku do pieczenia
odrobina spirytusu
szczypta soli

konfitury lub owoce

Ubić białka ze szczyptą soli. Ser zmiksować z żółtkami, dodać cukry, mleko, mąkę i proszek. Pod koniec dodać odrobinę spirytusu i białka, wymieszać. Smażyć na rozgrzanym oleju. Po usmażeniu kłaść na ręczniku papierowym jak każde smażone. Podawać z owocami lub konfiturą.

* * *

Spółdzielnia Dostawców Mleka Wieluń to firma z ponad 70-letnią tradycją. Posiadająca w swej ofercie szereg produktów mleczarskich. Znajdziecie je na stronie http://www.sdmwiel.home.pl/
Twarożki kanapkowo - sernikowe Mój Ulubiony to naturalne twarogi, zawierające białko, wapń i witaminy
z grupy B, bez żadnych ulepszaczy smakowych!






Od firmy Wieluń dostałam twarożki kanapkowo - sernikowe Mój Ulubiony różnych gabarytów. Ten największy na pewno wykorzystam do przygotowania sernika na Wielkanoc. Z pozostałych powstanie pewnie pasta twarożkowa. Czekajcie więc na przepisy:)






Smaki dzieciństwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz