środa, 16 lipca 2014

Kawa Tiramisu, Herbata Afrykańskie Safari i 1001 Nocy

Dostałam do przetestowania od firmy Skworcu kawę o smaku tiramisu oraz dwie herbaty:
 Afrykańskie Safari i 1001 Nocy. 
Idealne na chwilę osobistego relaksu i tego ze znajomymi.

Kawa Tiramisu

Przyznam, że nigdy nie piłam smakowej kawy, postanowiłam więc spróbować. Ostatnio moja rodzina rozsmakowała się w robionym przeze mnie deserze Tiramisu, dlatego smak takiej kawy zaintrygował mnie.
Kawa ma łagodny smak i zapach prawdziwego tiramisu. Aromatyczna i subtelna.


 

Herbaty

Na ogół nie słodzę herbat, jednak te najlepiej smakują mi z odrobiną cukru. Nie parzyłam ich też
w zaparzaczce, tylko w filiżankach. Nie przeszkadzają mi pływające składniki. Jednak każdy może zaparzać je na swój gust.

Herbata 1001 Nocy

Bajeczna herbata. Mieszanka czarnej herbaty Ceylon, owoców pomarańczy i czereśni, kwiatu jaśminu, róży
i pomarańczy. Zaparzać należy ja wodą w temp 95 st. C. około 3 minut.



Herbata Rooibos Afrykańskie Safari

Herbata o cytrusowym smaku i aromacie. Jej skład to: rooibos, bławatek, lawenda, imbir, pieprz czerwony, kandyzowana papaja oraz skórki cytryn i pomarańczy. Nie zawiera konserwantów i barwników. Zawiera natomiast wiele witamin i minerałów. Rooibos polecany jest kobietom w ciąży, osobom zestresowanym i mającym problemy z trądzikiem. Herbatę należy parzyć około 5 minut.




Warto zajrzeć na stronę sklepu: http://www.skworcu.com.pl/

Skworcu.pl – Siemianowice Slaskie, Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz