piątek, 6 września 2013

Wakacje część II

Na drugie wakacje, tym razem planowane, wybrałam się nad morze. Zwiedziłam Gdynię, Gdańsk, Hel, Krynicę Morską i inne mniej znane miejsca. Spędziłam tam bardzo fajnie czas, a pogoda była rewelacyjna jak na ostatni tydzień sierpnia.


Nad naszym Bałtykiem, wstawałam nieraz o 5 rano, by wyruszyć po rybki prosto z kutra. Polowałam na dorsza, jednak nie tylko ja i niestety nie zdążyłam kupić. Na szczęście nie zabrakło moich ulubionych fląder. Smażyłam je przyprawione solą i pieprzem, otoczone w samej mące. Pyszne i chrupiące ogonki, prawie jak chipsy:)


Przepis na smażoną flądrę w panierce TU



Oczywiście kilka moich zdjęć z wakacji, którymi chciałabym się z Wami podzielić:

1. Romantyczny zachód słońca


2. Widok z katamaranu kursującego Gdynia - Hel
   


3. Spacer ulicą Długą i kamienice w Gdańsku

 
4. Wschód słońca i czekanie wraz z mewami na kutry z rybami




5. Akwarium Gdyńskie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz