środa, 19 czerwca 2013

Herbatka dobra na wszystko

Tym razem post będzie o herbatach. Nie wiem, czy wspominałam ale je uwielbiam. Jak dla mnie górują nad kawą. Piję je ciągle, czy to czarne, zielone, czy owocowe. Zawsze bez cukru! Odprężają mnie i relaksują. Gdy trzeba rozgrzewają z dodatkiem miodu i cytryny, a innym razem schładzają organizm, dzięki dodatkowi paru kostek lodu. Do tematu postu skłoniłam się po ostatniej wizycie kuriera...
Dostałam kolejną przesyłkę od firmy Irving. Tym razem znajdowały się w niej cztery pyszne i aromatyczne herbatki z linii Owocowy Ogród. Dodatkowo w paczuszce dołączone zostały 2 urocze szklaneczki, idealne by zabrać je na piknik.


Herbatki owocowo ziołowe, które otrzymałam:
1. Wiśnia i mięta
2. Malina i granat
3. Hibiskus i pomarańcza
4. Jagoda i limetka

oraz 2 szklaneczki


Marka Irving zaprasza swoimi herbatkami do niezwykłego ogrodu, w którym czekają soczyste owoce i świeże pachnące latem zioła. Linia Owocowy Ogród, w której skład wchodzą wyżej wymienione 4 oryginalne kompozycje herbatek została przygotowana przez herbacianego kipera Irving z najwyższej jakości naturalnych składników. Herbatki doskonale smakują na gorąco, jak i na zimno. Nie zawierają teiny i nie trzeba ich dosładzać, gdyż są naturalnie słodkie. Pakowane są ręcznie, w papierowe torby chroniące aromat. 

Od razu zaparzyłam herbatkę, którą uwielbiam, czyli malinową. Przyznam, że nigdy nie piłam maliny w połączeniu z granatem, ale smak i aromat są znakomite.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz