poniedziałek, 17 lutego 2014

Współpraca z firmą SyS

Nawiązałam współpracę z firmą SyS. Firma ta, zajmuje się uprawą i suszeniem warzyw. Oferuje produkty w 100% naturalne bez dodatku jakiejkolwiek chemii! W jej asortymencie znajdziemy gotowe produkty tradycyjnej kuchni - Dania Babci Zosi. Do kupienia w dobrych hipermarketach oraz na stronie
http://sklep-sys.pl/
Pomysł na szybki obiad, wystarczy dodać wody, łatwy do zabrania na wycieczki. Coś dla wegetarian i nie tylko.




Wypróbowałam:

PLACKI ZIEMNIACZANE KLASYCZNE



Wystarczy wysypać zawartość torebek do miski, dolać 400 ml wody i dodać opcjonalnie 1 jajko. Wymieszać wszystko, odstawić na około 10 minut do napęcznienia. Smażyć na rozgrzanym oleju i gotowe. Podawać z sosem czosnkowym.


Placki są aromatyczne, bardzo szybkie w wykonaniu, nie trzeba się mozolić nad tarciem ziemniaków i cebuli. Nie pobrudzimy się przy tych plackach! Placki ziemniaczane to nowość proponowana przez firmę SyS.



KASZA JĘCZMIENNA Z SOCZEWICĄ



Kaszę można ugotować na sypko, jak również jako zupę. Ja zrobiłam lekki krupniczek.
Zagotować 3-4 litry wody, wsypać zawartość torebek, można dodać 2 obrane i pokrojone ziemniaki. Dodać liść laurowy i 2 ziela angielskie, ugotować zupę, dosmakować solą i pieprzem.

Kasza jęczmienna jest bardzo dobrej jakości, warzywa również zachowują wspaniały smak. Jest ich bardzo dużo, nie tak jak w innych kaszach z warzywami, które wcześniej kupowałam. Godne polecenia produkty.


Wszystkie produkty oferowane przez firmę Sys, opatrzone są poradami Babci Zosi. Szczelnie zapakowane, nie tracą aromatu. Podoba mi się również design opakowania.
Produkty pochodzą z upraw firmy i nie zawierają żadnych konserwantów, za co należy się ogromny plus firmie! Dania z nich przyrządzone są bardzo smaczne. Szczególnie poleciłabym je zapracowanym i studentom.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz