czwartek, 11 kwietnia 2013

Skrzydełka miodowo-musztardowe. Współpraca

Niedawno nawiązałam współpracę z firmą Develey. Kontakt przebiegł w ekspresowym tempie, już dwa dni później kurier zapukał do moich drzwi z paczką. Gdy ją otworzyłam od razu nasunął mi się przepis na skrzydełka miodowo-musztardowe. 

Składniki:

1, 5 kg skrzydełek
cały słoiczek musztardy sarepskiej Develey
1 łyżeczka musztardy kremskiej Develey
4 łyżki miodu
przyprawa do kurczaka
6 łyżek oliwy extra virgin Develey

Skrzydełka umyć, oczyścić. Musztardy, miód, oliwę i przyprawę do kurczaka wymieszać. Podgrzać na ogniu, mieszając do uzyskania jednolitej barwy. Obtoczyć skrzydełka w marynacie
i włożyć do lodówki na 1-2 godziny. Tak przygotowane skrzydełka można piec w piekarniku lub grillować. Ja piekłam w rękawie ok. 50-60 minut. Po 20 minutach rozcięłam rękaw, żeby ładnie się zrumieniły.

Firma Develey jest pierwszą firmą, z którą nawiązałam współpracę. W paczce, którą dostałam było 5 produktów: musztarda sarepska, musztarda kremska, sos czosnkowy, sos tatarski i oliwa extra virgin.

Moja opinia na temat produktów Develey:
musztarda kremska - łagodna, w smaku czuć, że nie ma konserwantów. Idealna do pieczonych kiełbasek i wędlin;
musztarda sarepska - ostra, idealnie sprawdziła się do skrzydełek;
oliwa extra virgin- naprawdę dobra, do sałatek, sosów, u mnie sprawdziła się w marynacie, aż szkoda, że taka mała butelka, czuję, że zaraz się skończy:)
sos czosnkowy- hm jak dla mnie za mało czosnku, a za dużo majonezu, w połączeniu z czymś ostrzejszym smak się poprawia;
sos tatarski- moja rodzina używa go na kanapki i do jajek. 
Ogólnie jestem zadowolona z produktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz