poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Jogurt owocowy z otrębami od Kupca

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Kupiec. To jeden z największych producentów zdrowej żywności w Polsce. Produkty Kupca zawierają wyłącznie naturalne składniki. Na pierwszy rzut poszły otręby pszenne i pieczywo maca razowa.
Regularne spożywanie otrąb pszennych wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi oraz zapobiega chorobom nowotworowym. Błonnik w nich zawarty wpływa na prawidłową przemianę materii. Dla mnie to największa zaleta:)
Reasumując, otręby pszenne doskonale oczyszczają organizm, dzięki czemu mamy lepsze samopoczucie i zgrabną sylwetkę. Za oknami wiosna, a więc najlepszy czas na oczyszczenie organizmu, dietę i zdrową żywność!
Otręby pszenne firmy Kupiec wykorzystałam do jogurtu owocowego. Idealny posiłek na śniadanie lub jako deser.



Składniki:

250 g jogurtu naturalnego
1 banan
6-8 truskawek
pół łyżeczki cukru
3 łyżki otrąb pszennych Kupca

Zmiksować owoce z cukrem i jogurtem naturalnym. Dodać otręby, wymieszać.


Z pieczywa maca razowa powstały chrupkie kanapeczki dla mojej rodzinki. Maca nie zawiera środków konserwujących, sztucznych barwników i aromatów.


A o to co dostałam od firmy Kupiec:
Dziękuję za produkty.


1 komentarz:

  1. bardzo fajna propozycja! czekam na więcej przepisów w akcji;))

    OdpowiedzUsuń